Thursday 10 October 2019

Lesson on October 10.

Part 1. Repeating grammar. 


Tenses in the Past( Past Simple, Continuous, Perfect).
Ми не п’ємо воду з крану( out of the kitchen tap/water supply system),  тому я ходжу до water vending machine щоб набрати воду у пляшки... Вчора я набрав воду і повертався додому.  Я пройшов повз школу( go past school)  і повернув на вулицю Брюховицьку  і вже збирався перейти дорогу біля зупинки коли мене зупинила дівчина яка сиділа на зупинці.
Дівчина проводила опитування(do the poll)  і їй потрібні були люди яким би вона могла задати питання з анкети(form)  яку вона тримала у руках.  Вона сказала що якщо я поспішаю(Im  in a hurry)  я можу відмовитись брати участь( to take part) у опитуванні.
Якби я поспішав( was in a hurry), я б відмовився(refused), але я не поспішав,  і вирішив прийняти участь у опитуванні.  Мені задавали питання про моє ставлення до чинного(current, acting)  мера Львова ( mayor of Lviv)   та до місцевих політиків( local politicians).
Дівчина показала мені стос( stack) анкет які вона вже заповнила( fill out) Вона  сказала мені що вона вже опитала приблизно 5 людей на нашій вулиці.   Вона поскаржилася( to  complain) що деякі люди відмовилися(refuse)  відповідати на питання. Ми розмовляли з нею протягом 15 хвилин. Вона задавала питання-я відповідав на них.
Питання були наступні(the following):  Ви б пішли на вибори якби вони відбулися сьогодні?  Чи підтримали б ви чинного мера Львова якщо б вибори відбулися у наступну неділю?  Якщо б ви не підтримали чинного мера, то кого б з місцевих політиків ви б підтримали?
Що було зроблено у Львові за останні роки?  Що ще має бути зроблено?
Чим ви задоволені та чим ви не задоволені у роботі місцевої влади( local authorities)?

Passive Sentences( Passive Voice) in Present, Past, Future.
Я питав-Мене питали-Мене будуть питати.
Опитування проводиться компанією Фама.  Опитування проводилося компанією Фама. Опитування буде проводитись наступного року.
Анкети вже заповнені(filled out) . Коли я зустрів ії, вона сказала що анкети вже заповнені.  Анкети будуть заповнені до понеділка(by Monday).

Conditional Sentences( Conditional Mood) in Present, Past, Future.
Якби у мене був час, я б відповів на ваші питання. Але зараз я поспішаю.
Підходьте завтра на десяту. Якщо у мене буде час-я відповім на ваші питання.
Якби у мене був час вчора, я б відповів на ваші питання ще вчора.

Complex object with Infinitive.
Дівчина хоче щоб він відповів на ії запитання. Він хоче щоб вона не забирала його час.
Політики хочуть щоб виборці голосували за них. Виборці хочуть щоб політики виконували  свої обіцянки.

Have you ever taken part in the street polls or telephone polls?  How was it going on?  What questions have you been asked?  Why are these polls being conducted?
Зараз багатьох людей питають про їхнє ставлення до політики(politics)  та політиків(politicians).  Політики хочуть знати як виборці(voters)  ставляться до них( to treat them).   Якщо вони мають цю інформацію, вони можуть краще впливати( influence, affect)  на виборців. 



Gerund.

Зеленський подякував Трампу за його допомогу Україні.
Демократи наполягають на тому що (insist on) Трамп робить усе протизаконно.

США допомогають Україні, надсилаючи військову та грошову допомогу. Україна відплачує тим що є стратегічним партнером США.


-Привіт.  Ти позичиш мені гроші?
-Це залежить від того чи отримаю я зарплату сьогодні

-Ми наполягаємо на тому щоб ви прийшли завтра.
-А ми наполягаємо на тому щоб відпочивати(have rest) завтра.

-Я пам’ятаю як він співав(singing)  на сцені(on stage)  у 90-ті роки
-Так, я також пам’ятаю як відвідував(visit) його концерт у 95-му році.

 -Ти бачив фільм “Avengers”?  
-Ні
-Цей фільм варто(is worth)  передивитися.
-Я подивлюся але це залежить від того чи я знайду його в Інтернет(on the Internet)і.

-Як ви вивчили(learn)  так(so)  багато слів?
-Я вивчив багато слів, дивлячись серіали  і читаючи книжки
-Дякую за те що поділилися своїм досвідом у вивченні(learning) англійської.

--Вибачте що турбую вас.  Чим він зараз зайнятий?-What is he busy with now?  
-Він зайнятий тим що розмовляє з клієнтом.
-О, я пам’ятаю що розмовляв з цим клієнтом минулого року.

-Цей продукт потребує(need)  вдосконалення( improving, improvement)
-Так, я погоджуюся з тим що цей продукт потребує більше роботи.

-Припиніть палити. Почніть працювати!


Infinitive of purpose.  Вони купили собаку щоб вона охороняла будинок.  Я купив смартфон щоб мати доступ до Вайбер.  Вони створили групу у Вайбері щоб ділитися інформацією.


Part 2.  Working with the song. 

https://ennestle.blogspot.com/2019/09/living-nextdoor-to-alice.html

Part 3. Working with the series. 

Watch the first Episode of "Friends( from the beginning till 6:00).

Check if you know these words:
 
In the cafeteria
    to go out,  a date,  to realize, instead of,  all of a sudden, ,   to figure,     weird,  stuff,    leave me alone to say out loud

Rachel has come in
11. to freak out, . to look like…, to look familiar, an issue


Retel these 2 scenes from the Episode 1( in the cafeteria and Rachel's situation)