Thursday 22 August 2019

Lesson on August 22.

Vocabulary -1.  How to praise people.


Well done!
Good job!
Proud of you!
I appreciate it!


Vocabulary-2. Practice of explaining the meaning of the words.



Grammar-1. The basic chapters( parts)  of English grammar. 

Основи англійської граматики.


Основа 1: Базові правила побудови  3-х типів речень.  Застосування базових правил для побудови речень у Present. Past. Future.
Основа 2: Прийменники. Прийменники часу, місця, напряму( руху), +прийменники непрямих відмінків.
Основа 3:  Особові займенники. Присвійні займенники. Займенники у об’єктному відмінку.
Основа 4:  Пасивні речення.
Основа 5: Умовні речення.
Основа 6: Іменники. Прикметники. Артиклі.
Основа 7: Модальні дієслова
Основа 8: Займенники some, any, no, every та похідні від них.
Основа 9: Система дієслівних часів. ( для ознайомлення)
Основа 10:  Герундій
Основа 11: Інфінітив та звороти з ним(Інфінітив цілі та Складний додаток)
Основа 12: Дієприкметник


Grammar-2. Repeating Present. Past. Future.  



Past
Ти жив у Полтаві? –Ні я не жив у Полтаві. Я жив у Харкові.
Ти працював на ПСВ Систем?-Так, я працював у цій компанії. Я працював там два роки.
Він приходив до тебе вчора?-Ні, він не приходив до мене вчора. Він був хворий.
Ти був у Парижі?-Ні, я не був у Парижі. Я був у Барселоні.
Він був задоволений? Ні, він не був задоволений. Він був розлючений.

Present
Він живе у Львові? Ні, зараз він не живе у Львові. Він живе у Києві.
Де він живе у Києві? Він живе на Борщагівці.
Де вона зараз? Зараз вона у Польщі.  Вона у Варшаві? Ні, вона у Кракові.
Що вона робить у Кракові?  Вона працює там.

Future
Ти підеш завтра на роботу?  Ні, я не піду на роботу. 
Що ти будеш завтра робити? -Я буду відпочивати (have rest).  Я буду читати книгу,  та дивитися телевізор. Потім( після цього) я піду гуляти.
Куди ти підеш гуляти? Я піду гуляти на Погулянку. 



Займенники в непрямих відмінках( об’єктному відмінку).
Я дізнався про нього від неї. Вона сказала мені що знає його з дитинства. Вона просила мене не довіряти йому. 
Ми не скажемо тобі, що ми дізналися від них.  Ми їм не довіряємо тому будемо вести себе дуже обережно з ними.

Це приємна новина для нас.  Для нас дивно чути що ви зацікавилися нашим проектом. 


Пасиви
Наше замовлення не виконане( to make order) , тому гроші не будуть перераховані вам наступного тижня.  Також стандартів не дотримано( to meet standards)  і побажання клієнта не взяті до уваги( take into account).

Товар був відправлений вчора. Митне оформлення( Custom clearance)  буде проведено завтра.