Tuesday 29 October 2019

Lesson on October 29.

Part 1.  Repeating Vocabulary from Friends-1. 



Моніка ненавидить чоловіків тому що Пол обдурив( cheat) Моніку. 

Моніка сумнівається( doubt) у тому що Джої має справжню роботу.

Франі вважає що Пол це ії заслуга( take credit for Paul).
Джої та Чендлер вважають що Роса обдурили( намахали=got screwed).
Чендлер просить Роса не псувати задоволення( spoil the fun)
Справа у тому що( The thing is). Рос не знає кого запросити на побачення( ask out).
У школі Рос був закоханий у ( have crush on) Рейчел
Моніка навмисно( on purpose ) порізала( shred) рушник свого екс бойфренда а Пол випадково( accidentally)  розбив( smash) годинник своєї колишньої дружини(ex-wife).
Пол розповів( роз’яснив=spell out) це Моніці  коли вони їли вермішель(noodles).
Пол вважає що від Моніки краще триматися подалі( steer clear of ..).
Рейчел усвідомила що вона не любить Барі.  До Чендлера дійшло що дзвонить його мати.
Передбачалося що Рейчел поїде до Аруби на медовий місяць.
Джої дає підказку Полу.


Part 2. Repeating grammar. 

1) The web site with grammar tests:


2) Grammar exercises

Passive Sentences( Passive Voice) in Present, Past, Future.

Я питав-Мене питали-Мене будуть питати.

Опитування проводиться компанією Фама.  Опитування проводилося компанією Фама. Опитування буде проводитись наступного року.

Анкети вже заповнені(filled out) . Коли я зустрів ії, вона сказала що анкети вже заповнені.  Анкети будуть заповнені до понеділка(by Monday).


Conditional Sentences( Conditional Mood) in Present, Past, Future.

Якби у мене був час, я б відповів на ваші питання. Але зараз я поспішаю.

Підходьте завтра на десяту. Якщо у мене буде час-я відповім на ваші питання.

Якби у мене був час вчора, я б відповів на ваші питання ще вчора.



Complex object with Infinitive.

Дівчина хоче щоб він відповів на ії запитання. Він хоче щоб вона не забирала його час.
Політики хочуть щоб виборці голосували за них. Виборці хочуть щоб політики виконували  свої обіцянки.



Part 3. Working with Friends-1


PART 4

Scene 1. Rachel and the guys. Rachel came back from job interviews

Rachel- Guess what?

- You got a job?

Rachel-Are you kidding? I'm trained for nothing.   - I was laughed out(Passive in the Past) of 12 interviews.

- You're surprisingly upbeat.

Rachel-You'd be too, if you found these boots on sale..(Conditional 2)
50% off.

-How well you know me.

Rachel-They're my   "I don't need a job..I've got great boots" boots.

- How did you pay?

Rachel- Credit card.

And who pays for that?
Rachel-My father.

Scene 2. The guys persuade(переконують)  Rachel to cut her credit cards


Rachel-Is this really necessary? I can stop charging(?) any time.

You can't live off(жити за чийсь рахунок) your parents.

Rachel-I know that. That's why I was getting married.

Give her a break.
It's hard being on your own.

Thank you.

Phoebe-I remember when I first came to this city, I was 14. Mom had killed(Past Perfect) herself, stepdad was in jail.I didn't know anybody here. I ended up living with this albino guy who was cleaning windshields.
And then he killed himself. Then I found aromatherapy. So I know exactly how you feel.

The word you're looking for is: "Anyway.."

- You ready?
- No, how can I be ready?

"Ready to jump out of the plane with no parachute?"

- I can't do this.
- I know you can.

- No.
- You made coffee, you can do anything.

Cut. Cut. Cut.

You know what?
I think we can leave it at that.

- Kind of a symbolic gesture.
- Rachel, that was a library card.

If you listen closely, you can hear a thousand retailers scream.

Welcome to the real world!

It sucks.
You're gonna love it.

Scene 3. Monica, Ross and Rachel


That's it.
Are you going to crash on the couch?

- No, I gotta go home sometime.
- Are you gonna be okay?

Look what I just found on the floor.

What?
That's Paul's watch.
Just put it back where you found it.

Oh, boy!
All right.

- Good night, everybody.
- Good night.

Scene 4.Ross and Rachel


- I'm sorry. Have it, I don't want it.
- Split it?

You probably didn't know this,but in high school..I had a major crush on you(був дуже закоханий у тебе).
I knew.

You did?
I figured you thought
I was Monica's geeky(дивакуватий) brother.

I did.

Listen, do you think..?
Try not to let my vulnerability become a factor here.

Do you think it would be okay if I asked you out sometime?
Yeah.
Maybe.
Okay.
Okay, maybe I will.

- Good night.
- Good night.

See you.

Wait, wait.
What's with you?

I just grabbed a spoon.




Part 4. Repeating grammar-2


Gerund.

Зеленський подякував Трампу за його допомогу Україні.
Демократи наполягають на тому що (insist on) Трамп робить усе протизаконно.

США допомогають Україні, надсилаючи військову та грошову допомогу. Україна відплачує тим що є стратегічним партнером США.

-Привіт.  Ти позичиш мені гроші?
-Це залежить від того чи отримаю я зарплату сьогодні

-Ми наполягаємо на тому щоб ви прийшли завтра.
-А ми наполягаємо на тому щоб відпочивати(have rest) завтра.

-Я пам’ятаю як він співав(singing)  на сцені(on stage)  у 90-ті роки
-Так, я також пам’ятаю як відвідував(visit) його концерт у 95-му році.

 -Ти бачив фільм “Avengers”?  
-Ні
-Цей фільм варто(is worth)  передивитися.
-Я подивлюся але це залежить від того чи я знайду його в Інтернет(on the Internet)і.

-Як ви вивчили(learn)  так(so)  багато слів?
-Я вивчив багато слів, дивлячись серіали  і читаючи книжки
-Дякую за те що поділилися своїм досвідом у вивченні(learning) англійської.

--Вибачте що турбую вас.  Чим він зараз зайнятий?-What is he busy with now?  
-Він зайнятий тим що розмовляє з клієнтом.
-О, я пам’ятаю що розмовляв з цим клієнтом минулого року.

-Цей продукт потребує(need)  вдосконалення( improving, improvement)
-Так, я погоджуюся з тим що цей продукт потребує більше роботи.

-Припиніть палити. Почніть працювати!




Infinitive of purpose.  Вони купили собаку щоб вона охороняла будинок.  Я купив смартфон щоб мати доступ до Вайбер.  Вони створили групу у Вайбері щоб ділитися інформацією.