Thursday 12 September 2019

Lesson on September 12.

Conversational English-2.


turn out, come to terms,
Розмова з Валентином виявилася дуже важкою. Ми не дійшли згоди щодо суми яку я маю йому перерахувати
Проект який ми розпочали у травні виявився нерентабельним
Ціни в Лондоні виявилися дуже високими. Виявилося що в Лондоні треба багато працювати щоб вижити.
Спочатку я трохи боявся Андрія, але він виявився дуже хорошим коллегою.

to be done with/to be fed up with, mess up with, hang out, break up, give in
Моя робота мені набридла. Я хочу піти.
Мені набридлі ці постійні сварки з сусідами. Вони постійно «заїдаються» зі мно. Я переїджаю.
Нам набридло слухати вашу музику вночі.  Припиніть «зависати» під нашими вікнами кожну ніч.
Ій набридло що він ій постійно бреше.  Вона розірвала стосунки з ним.
Йому набридло що вона ніколи не йде на поступки.

Мене дістали ці проблеми
Його дістали ці люди
Ії дістала ця погода

to do the best
 Я роблю все що від мене залежить,  але ця проблема виявилося неочікувано важкою
Ми докладаємо максимум зусиль але наші ідеї чомусь не спрацювали.
Вчителі у школах роблять все що можуть щоб навчити дітей, але діти все одно не вчаться.
Ірина докладала максимум зусиль на роботі, але ії все одно звільнили.


Grammar. Tenses in English.



Simple
Continuous
Perfect
Perfect
Continuous
Present

1 форма

Am, are,is+4 форма
Have, has+3 форма
Have/has been+4 форма
Past

2 форма

Was, were+4 форма
had+3 форма
Had been+4 форма
Future
Will+1 форма

Will be++4 форма
Will have+3 форма
Will have been+4 форма



Exercise for Present Perfect=have/has+Participle II(verb in 3 form).

-Ви вже закінчили урок з Тімом?
-Ні, я ще не закінчив урок з Тімом. Ми займаємося зараз. Ми закінчимо через 20 хвилин.

-Ти вже прийшла додому?
-Так я вже прийшла додому
-Ти купила продукти (food)?
-Так, я купила продукти і принесла їх додому. А ти набрав воду (cоllect water)?
-Ні я не набрав воду ще. Я наберу її по дорозі додому (on my way home).


-Ви зробили домашнє завдання?
-Ні, ми не зробили домашнє завдання. Але Таня написала твір. Вона написала його вчора ввечері.
-Добре. Давайте перевіримо його.


-Ви закінчили ваш проект?
-Ні, ми не закінчили проект.
-Чому ви не закінчили проект? Ви повинні були закінчити його минулого тижня.

-Це наша вина (It's our fault). Нам шкода. Ми збираємося закінчити його до кінця цього тижня.


Present Perfect Continuous.=have+been+Participle I(verb+ing)