Thursday 5 December 2019

Lesson on December 5th

Part 1. News on the web-site. 


1) New page with dictionaries
2) Page with cartoons. 
3) Page about learning English. 



Part 2. Repeating grammar:

Example of using grammar in texts.
http://www.alice-in-wonderland.net/resources/chapters-script/alices-adventures-in-wonderland/chapter-1/


Основи англійської граматики//Basic parts of English grammar.

Основа 1: Базові правила побудови  3-х типів речень.  Застосування базових правил для побудови речень у PresentPastFuture.// The basic rules of constructing sentences in English.  Three types of sentences and word order in positive( narrative), negative and interrogative( questions) sentences.

Основа 2: Прийменники. Прийменники часу, місця, напряму( руху) //Prepositions. Prepositions of time, place, movement.

Основа 3:  Особові займенники. Присвійні займенники. Займенники у об’єктному відмінку.

Основа 4:  Пасивні речення/Passive Voice.

Основа 5: Умовні речення/Conditional Sentences.

Основа 6: Іменники. Прикметники. Артиклі.// Nouns, Adjectives, Articles.

Основа 7: Модальні дієслова// Modal Verbs

Основа 8: Займенники someanynoevery та похідні від них.

Основа 9: Система дієслівних часів/Tenses.

Основа 10:  Герундій/Gerund.

Основа 11: Інфінітив та звороти з ним(Інфінітив цілі та Складний додаток)// Infinitive. Infinitive of Purpose. Complex Object.

Основа 12: The Participle( Дієприкметник та Дієприслівник).


Part 3. Exercises for repeating grammar.

Present.Past. Furure

Past

Ти жив у Полтаві? –Ні я не жив у Полтаві. Я жив у Харкові.

Ти працював на ПСВ Систем?-Так, я працював у цій компанії. Я працював там два роки.

Він приходив до тебе вчора?-Ні, він не приходив до мене вчора. Він був хворий.

Ти був у Парижі?-Ні, я не був у Парижі. Я був у Барселоні.

Він був задоволений? Ні, він не був задоволений. Він був розлючений.

Present
Він живе у Львові? Ні, зараз він не живе у Львові. Він живе у Києві.
Де він живе у Києві? Він живе на Борщагівці.
Де вона зараз? Зараз вона у Польщі.  Вона у Варшаві? Ні, вона у Кракові.
Що вона робить у Кракові?  Вона працює там.

Future
Ти підеш завтра на роботу?  Ні, я не піду на роботу?  
Що ти будеш завтра робити? -Я буду відпочивати (have rest).  Я буду читати книгу,  та дивитися телевізор. Потім( після цього) я піду гуляти.
Куди ти підеш гуляти? Я піду гуляти на Погулянку.

Prepositions

Я почав працювати на Електронтрансі у кінці листопада 2016 року. Але мій перший офіційний робочий день був 1 грудня.  19 грудня був День Святого Миколая. Нам роздали подарунки від керівництва. Зарплату за грудень ми отримали на початку січня.  Я закінчив працювати навесні, у березні. Мій останній офіційний робочий день був 31 березня.  1 квітня мій контракт завершився.
Наш відділ розташовувався на 2му поверсі, офісної будівлі.  Щоб дістатися до відділу я мав пройти через  турнікет(turnstile gates), на першому поверсі біля охорони(security point) і піднятися сходами наверх( upstairs).  Ми працювали у не дуже великій кімнаті з великим вікном. Мій стіл стояв біля вікна. Це був довгий стіл. На ньому була купа речей: ноутбук, блокноти, ручки, папери. Переді мною сидів Євген. Справа від Євгена, біля стіни стояв принтер.  Навпроти Євгена сидів Юра. На третьому поверсі розташовувався конструкторський відділ. У коридорі( corridor, hall) стояв великий принтер.

Pronouns in Objective Case.  

Ми не любимо їх, вони не люблять нас. Я кажу тобі щоб ти пішов до нього завтра. Візьми у нього гроші і принеси мені. Я позичив йому гроші три місяці тому і він не віддає їх мені. Я знаю її вже 20 років. Весь цей час у мене були чудові відносини з нею. Не розповідай мені казки(stories) , я все про тебе знаю. Вони нічого не знають про нас.  Ми бачимо їх вдруге в житті.


У п'ятницю мені дзвонив Валентин. Він хотів поговорити зі мною. Я не хотів розмовляти з ним, тому я не відповідав йому.   Я знав що він хоче щоб я позичив йому гроші.

Валентин також дзвонив моїй дружині.  Але я попередив ії що він буде ій дзвонити.  Я не хотів щоб вона говорила з ним.  Валентин завжди дзвонить нам коли він хоче щоб ми позичили йому гроші.  У нього є інші друзі.  Він може позичити гроші в них.  Я хочу щоб він інколи дзвонив їм а не мені. 


Some, any, every, no.

I bought …. books.
Are there ….books on your shelf? Yes, there are … books and …. magazines..
Did you by ….milk?   No, I didn’t buy …milk, but I bought….sour cream.
Is it….news from Roman?  No, there is….information from him.
Would you like…tea?  No, I don’t want…tea… But I would like….coffee.
Did your aunt send you … money?   My aunt  sent me….pictures but she didn’t send me…..postcards.
Are there … new pupils in your class?  Yes, there are…..

У тебе є якісь ідеї, як нам потрапити до гуртожитка?
Ні, зараз нема ніяких ідей. А у тебе?
-Я маю ідею.. Треба дати гроші вахтеру( security guard).. У тебе є гроші?
-Зараз у мене нема грошей… Але зачекай трохи..Я сходжу додому.  У бабці у шафі мають бути гроші.

-Ти знаєш когось у Києві? Нам потрібно місце щоб переночувати.
Ні, я не знаю нікого у Києві.. Але я знаю декількох людей у Василькові.