Thursday 28 November 2019

Lesson on November 28th


Part 1.  Audio versions of "Friends".

https://drive.google.com/drive/folders/1JhiVaxdeszdvY56olvz_Co7tKyT1IKII



Part 2. Practicing pronunciation.

turn, burn,  hurl, fur, spur, return, blur, hurdle, burden, further,  murky, -ьор

first, girl, firm, wirl,  dirt, third, stir, confirm, mirky, 

her, refer, emergency, 


law, jaw,  saw, flaw,  draw, Warsaw, raw, -о
found, ground, mouth, noun, round, mountain, foul, lousy, ground, sound=ау
audio, audience, Paul, haul, pause, Laura, aura, Lausanne,  automatically, automation , fraud, laundry, =oo

bush, push, cushion, pull, bull, full, put( винятки)=у
must, cut, tuck, but, buck, chuckle,  pluck, luck, thug, mug, fuss,  =a
student, confuse, muse, music, fusion, -йу

Part 3. Thanksgiving Day.



Part 4. Repeating grammar. 

Банкомат знаходиться на першому поверсі у холі, біля дверей. Щоб отримати готівку з банкомату треба йти на перший поверх вниз по сходах.  Банки хочуть щоб ми брали кредити( позики) та купували товари у кредит.  Вони встановлюють високі процентні ставки та заробляють гроші таким чином. Ми хочемо щоб процентні ставки були низькими.

Я роблю роботу. Я роблю роботу зараз. Я робив роботу вчора. Я буду робити роботу завтра. Я вже зробив роботу.  
Робота зроблена мною.  Робота була зроблена мною вчора.  Робота буде зроблена мною до понеділка.
Якби я мав більше часу я б вже зробив роботу. Якщо у мене буде більше часу, я зроблю роботу до понеділка. Якби у мене було більше часу вчора я б зробив роботу вчора.
Щоб зробити роботу мені потрібно більше часу і нові інструменти.  Щоб купити нові інструменти мені потрібен аванс.
Мій начальник хоче щоб я робив роботу швидше. Я хочу щоб мій начальник не заважав мені.

Questions: 

Present( Simple)
Де ти живеш?
Де вона працює?
Яку музику ти слухаєш?
Які фільми тобі подобаються?
У які магазини ти ходиш після роботи?
Хто працює на цьому поверсі?
Хто працює з тобою?
Скільки людей працює у вашій команді?

Ти вчитель?
Він лікар?
Хто вчитель?
Хто лікар?
Де лікар?
Ти вмієш водити машину?
Хто вміє водити машину?
Що ти вмієш робити?
Ми маємо прийти завтра?
Коли ми маємо прийти завтра?
Куди ми маємо прийти завтра?

Build the same questions in Past and in Future



Part 4. Working with videos. Funny short video "Just stop it"



Part 5. New grammar. "don't have to" versus "mustn'".